Transport si retururi

TRANSPORT:

PieseAutoRo.Ro va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:

  • Urgent Curier, Livrare in 1-2 zile, pretul coletului nu este unul fix , oscileaza fata de distanta.

          Livrarea Comenzilor se face prin curier taxa de curierat este 25 Lei (in limita a 4 kg)

Programul de livrare al curierilor:

In Bucuresti, de Luni pana Vineri in intervalul orar 10.00 - 18.00

In tara, de Luni pana Vineri in intervalul orar 10.00 - 20.00

Costul transportului pentru anvelope si jante auto se percepe o taxa de 15 lei / bucata. Acumulatorii auto nu se pot trimite prin curier datorita condiitilor de transport.

RETUR:

Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.

Conform legii O.G. 130/2000, produsele achizitionate la distanta se pot returna in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produselor. In cazul in care exista nemultumiri legate de produsele comandate va trebui sa ne contactati, in termen de 3 zi de la primirea acestuia, prin e-mail, telefonic sau prin prezentarea la sediul din Strada Petru Voda Nr 5 cu produsul reclamat.

Acesta va fi inlocuit cu unul nou sau daca se doreste este posibila restituirea integrala a sumei achitate conform termenilor si conditiilor.

Inainte de a trimite coletulu este nevoie de a trimite o cerere de retur pe adresa de mail pieseza@gmail.com

Plata transportului pentru produsele trimise în vederea solutionarii returului va fi impartit astfel:

de la client catre FIRMA – plata va fi efectuata de catre client

de la FIRMA catre client – plata va fi suportata de catre vânzător.

In cazul in care nu se respecta conditiile de retur ale produselor, taxa de returnare a produsului refuzat este suportata de cumparator.

Problema returului va fi solutionata intr-un termen de 10 zile lucratoare de la instiintare.

Nu se accepta la retur:

  •  Produsele cu ambalajul deteriorat, fara etichetele si inscriptionarile specifice ale produsului.
  •  Produsele care sunt puse cu valoare de ramburs.
  •  Piesele O.E (originale), care au fost aduse la comanda directa a cumparatorului.
  •  Produsele care nu se afla in ambalajul original
  •  Produsele lipsite de accesoriile si componentele originale
  •  Piesele care prezinta urme de montaj, vopsire sau sudura
  •  Piese originale comandate gresit de catre client : piese electrice, chei, cilindri inchidere, module programate, piesele speciale fabricate pentru autoturisme din afara spatiului european, piese de siguranta (ex.: airbaguri, centuri de siguranta ), huse si acoperiri
  •  Produsele neinsotite de copia facturii de achizitie sau bon fiscal